Picture
www.adamantiumbullet.com
Scena, kurioje Džonis ir Beibi šliaužioja grindimis iš tiesų nebuvo planuota. Aktoriai tiesiog kvailiojo prieš prasidedant filmavimui ir šildė raumenis, ruošdamiesi šokio scenai. Režisieriui taip patiko šie kadrai, jog jis nusprendė įtraukti juos į galutinį filmo variantą.

Filmas buvo kuriamas vasarą, o scena, kurioje Džonis ir Beibi mokosi šokti vandenyje buvo filmuojama spalį, kuomet medžių lapai ima keisti spalvą. Filmavimo grupei teko nelengvas darbas – jie perdažė filmo kadruose matomų medžių lapus, tačiau, gerai įsižiūrėjus, galima pastebėti, jog kai kuriuos medžių lapus visgi praleido.

Viso filmo metu pagrindiniai herojai dėvi kontrastingų spalvų drabužius: Džonis – tamsių, Beibi – šviesų spalvų.

Picture
www.mirror.co.uk
Scenoje, kuomet Džonis veda ranką palei Beibi šoną, mergina nevaldomai juokiasi. Ši scena buvo vienas tų kadrų, kurie sukėlė režisieriaus susižavėjimą savo natūralumu ir jis nusprendė įtraukti juos į galutinį filmo variantą.

Knyga, kurią Robis bando duoti Beibi kaip paaiškinimą kodėl jis taip pasielgė su Peni yra Ayno Rando „Ištakos“ (orig. „The Fountainhead“). Aynas Randas buvo filosofijos, pavadintos Objektyvizmu kūrėjas. Ši filosofija teigia, jog derėtų koncentruotis į savo gerovę, o ne stengtis padėti kitiems. Kai kurie objektyvizmo šalininkai (tarp jų ir Robis) knygą interpretavo kaip būdą neigti savo atsakomybę bei savanaudiškumo ir karjerizmo pateisinimą.




Leave a Reply.


UA-35502470-1