Picture
Beprotiškas jausmas. Šitaip po filmo „Pi gyvenimas“ pristatymo ir peržiūros Niujorko kino festivalyje jautėsi režisierius Angas Lee. Emocijų apimtas vyras nuėjo ilgą ir sunkų kelią nuo 2001-aisiais pasirodžiusio bestselerio iki 2012-ųjų, pristatydamas Oskarų apdovanojimų favoritu laikomą 3D filmą.

Bestselerio „Pi gyvenimas“ autorius Yann Martel rašydamas knygą net neįsivaizdavo, kad vieną dieną kūrinys galėtų būti ekranizuotas. „Tai atrodė neįmanoma. Tiesą sakant, net ir tuomet, kai A. Lee pradėjo filmuoti „Pi gyvenimą“, netikėjau, jog jam pavyks“, - kalbėjo rašytojas, apstulbintas šiuolaikinio kino galimybėmis ir A. Lee išmone. „Džiaugiuosi, jog ekranizacijos ėmėsi būtent A. Lee. Kuriant filmą pagal anksčiau išleistą knygą ypatingai svarbu, kad režisierius kūrinį suprastų ir priimtu tokiu, kokiu jį sukūrė autorius bei tuo pačiu nestokotų idėjų“, - tvirtino rašytojas Y. Martelis.

Po metus trukusių pasiruošimo darbų pradėjus „Pi gyvenimo“ filmavimo darbus kūrėjų laukė pirmieji sunkumai – filmavimo komanda turėjo atvaizduoti iki tol neįgyvendinamomis laikytas scenas.

Picture
Sudėtingiausia filmo kūrimo proceso dalimi pasirodė esantys 3D efektai bei įspūdinga filmo grafika. Ko verti vien juostoje pasirodantys gyvūnai, kurie, kaip paaiškėjo, yra kompiuteriu sukurti ir animuoti personažai, vadinamosios CGI technologijos (angl. computer-generated imagery, liet. kompiuteriu sugeneruoti paveikslai) kūriniai.

Pirmieji vykę gyvūnų kūrimo kompiuteriu pavyzdžiai matomi dar 1995-ųjų juostoje Džiumandži (orig. „Jumanji“), ties kuria darbavosi George Lucaso studijos „Industrial Light & Magic“ animatoriai, vizualinius efektus kūrę „Žvaigždžių karų“ ir „Juros periodo parko“ franšizės filmams. Bene didžiausią žingsnį į priekį kompiuteriu kuriant ir animuojant gyvūnus žengė nuotykių filmo visai šeimai „Narnijos kronikos“ (orig. „The Chronicles of Narnia“) trilogijos kūrėjai, studijai „Rhythm & Hues“ patikėję sukurti liūtą Aslaną. Pastarąjį sukurti buvo taip sudėtinga, jog ties vienu kadru animatorių komanda darbuodavosi maždaug 10 valandų.

Būtent „Rhythm & Hues“ studija, šiuo metu vizualinių efektų kūrimo rinkoje užimanti lyderio pozicijas, buvo nusamdyta darbuotis ties A. Lee filmu „Pi gyvenimas“ ir kūrė visas scenas, kuriose matomas tigras bei praktiškai visus epizodus, kuriose matomi gyvūnai.

Nesant oficialių duomenų, iš vaizdo medžiagoje pastebimo braižo spėjama, jog ties grafiniu filmo apipavidalinimu dirbo ir prancūzų kompanija „BUF Compagnies“, garsi savo darbais filmuose „Įsikūnijimas“ (orig. „Avatar“, 2009), „Kovos klubas“ (orig. „Fight Club“, 1999) bei „Lenktynininkas Spidis“ (orig. „Speed Racer“, 2008).

Įspūdingas Ango Lee filmas „Pi gyvenimas“ papasakoja istoriją apie indą paauglį, kurio šeima nusprendžia palikti gimtąją Indiją ir įsikurti Kanadoje. Keliauti tenka jūra ir čia užklumpa nelaimė – mėtomas ir vėtomas audros, sudūžta laivas. Stebuklo dėka Pi atsiduria gelbėjimosi valtyje – bengališkojo tigro, hienos, zebro ir orangutango draugijoje. Kelis mėnesius beviltiškai dreifuojant vandenyne kiekvienas jų nori išgyventi, tačiau niekas nežino, kuris gimė po laiminga žvaigžde.

Lietuvos kino ekranus ryškiausias favoritas kovoje dėl Oskaro pasieks jau gruodžio 21 dieną.

11/11/2012 09:53

Tikrai labai laukiu !

Reply



Leave a Reply.

    Apie mus

    www.kinokadras.lt

    Geras kinas, įdomūs faktai, kino aprašai ir pasiūlymai ką žiūrėti kai norisi kažko ypatingo

    Laukiu Jūsų pasiūlymų, komentarų ir pastabų adresu info@kinokadras.lt

    Kategorijos
    Reklamos klausimais kreipkitės info@kinokadras.lt

UA-35502470-1